• strict warning: Only variables should be passed by reference in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/date/date_api.module on line 866.
  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/views.module on line 1113.
  • strict warning: Declaration of views_handler_field::query() should be compatible with views_handler::query($group_by = false) in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_field.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of content_handler_field::element_type() should be compatible with views_handler_field::element_type($none_supported = false, $default_empty = false, $inline = false) in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/cck/includes/views/handlers/content_handler_field.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_sort::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_sort.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_sort::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_sort.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_sort::query() should be compatible with views_handler::query($group_by = false) in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_sort.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::query() should be compatible with views_handler::query($group_by = false) in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_query::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit($form, &$form_state) in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_query.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.

Santiago de Compostela 2012-03-27

Avanza a rede de municipios portugueses para a cooperación co asesoramento do Fondo Galego

- Dúas técnicas do país veciño presentaron hoxe o proxecto europeo 'Redes para o desenvolvemento' ante a Asemblea do Fondo Galego de Cooperación

- Representantes das Deputacións e Concellos socios aprobaron por unanimidade o balance económico de 2011

Representantes políticos do Fondo Galego nas Deputacións e Concellos socios acudiron á Asemblea Xeral.Dúas técnicas portuguesas presentaron esta mañá ante a Asemblea Xeral do Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade o proxecto 'Redes para o desenvolvemento', cofinanciado pola Unión Europea, onde a entidade municipalista asesora a Portugal e Alemaña na promoción das redes de cooperación descentralizada.

Sofía Atalaia, da Cámara Municipal de Loures, e Filipa Petrucci, da ONGD lusa Instituto Marquês de Valle Flôr, expuxeron os avances que se están a dar na constitución dunha futura rede de municipios portugueses para a cooperación, coas súas propias especificidades. Nestes intres hai quince Concellos de diferentes zonas do país veciño traballando a prol desta rede, que está a preparar os seus estatutos.

A presidenta do Fondo Galego de Cooperación, Teresa París, foi a encargada de abrir a Asemblea, celebrada en Santiago de Compostela, presentando o informe de situación da Comisión Executiva. O texto recolle os retos para a entidade no actual contexto e avoga por continuar fortalecendo o funcionamento en rede, transpartidario e aberto. Teresa París apostou ademais por incidir na sensibilización das veciñas e veciños dos Concellos socios e por achegarlles os resultados da cooperación realizada a través do Fondo Galego.

A Asemblea aprobou por unanimidade o balance económico de 2011, presentado pola tesoureira, Pilar Gallego, no que a meirande parte dos investimentos se destinaron aos proxectos en Haití, Nicaragua e Cabo Verde. Tamén se ratificaron as baixas solicitadas polos Concellos de Guitiriz, Castrelo do Val, Cangas e a Deputación de Pontevedra. A Secretaría Técnica pechou o encontro resumindo as actividades previstas para o que resta de 2012.