• strict warning: Only variables should be passed by reference in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/date/date_api.module on line 866.
  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/views.module on line 1113.
  • strict warning: Declaration of views_handler_field::query() should be compatible with views_handler::query($group_by = false) in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_field.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of content_handler_field::element_type() should be compatible with views_handler_field::element_type($none_supported = false, $default_empty = false, $inline = false) in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/cck/includes/views/handlers/content_handler_field.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_sort::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_sort.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_sort::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_sort.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_sort::query() should be compatible with views_handler::query($group_by = false) in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_sort.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::query() should be compatible with views_handler::query($group_by = false) in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_query::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit($form, &$form_state) in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_query.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/nghptiou/public_html/web/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.

Illa de San Simón 2012-11-29

Profesionais da escena participan no 15º aniversario do Fondo Galego que presentará Mariana Carballal

Mela Casal, Ernesto Chao, Camila Bossa, Isi ou Dorotea Bárcena asisten mañá á conmemoración canda representantes políticos, ongd, sindicatos e asociacións.

O mundo da escena apoiará mañá o 15º aniversario do Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade asistindo ao evento que se celebrará en Santiago de Compostela. Mela Casal, Ernesto Chao, Camila Bossa, Isi, Dorotea Bárcena, Josito Porto, Iolanda Muiños ou Rosa Alvárez confirmaron xa a súa presenza no acto conducido por Mariana Carballal, directora da serie 'Escoba!' da TVG. Actrices e actores súmanse ao persoal técnico e político das Deputacións e Concellos socios, destacados representantes locais e autonómicos dos partidos, ongd, sindicatos e asociacións que acudirán á conmemoración de tres lustros de compromiso municipalista cos Dereitos Humanos.

A celebración, con entrada libre e de balde, conta co apoio da Xunta de Galicia, a través de Cooperación Galega. A gala dará comezo ás 12.30 horas no edificio Cersia, situado en San Lázaro, onde desde as 9 da mañá terán lugar as VII Xornadas de Cooperación: 15 anos comprometéndonos coa solidariedade. Expertas e expertos de Galicia e internacionais compartirán mesa para analizar a cooperación municipalista no mundo e a situación do sistema galego de cooperación diante da crise.

Tras un café de comercio xusto, iniciarase o acto de conmemoración, no que se entregarán os premios do concurso fotográfico ‘Imaxes con Fondo’ e se presentará o documental sobre o Fondo Galego de Cooperación realizado por voluntariado da Asociación Galega de Reporteiros Solidarios (Agareso). A compañía A Tropa de Trapo compartirá con todos os presentes o seu espectáculo de contacontos e haberá tamén unha homenaxe sorpresa.

O evento de mañá pon fin á campaña 'Somos unha rede de institucións e persoas' impulsada nas últimas semanas para defender que os Dereitos Humanos non son unha idea lixo. A campaña incluíu diversos vídeos, protagonizados por participantes no programa de voluntariado internacional Vacacións con Traballo, que poden compartirse desde a páxina do Fondo Galego en Facebook e mais un 'gag' elaborado co apoio da CRTVG.