Illa de San Simón 2011-12-07

Teresa París avanza as claves da nova Presidencia no programa 'Voces con Fondo'

Logo Voces con Fondo

'Voces con Fondo' entrevista na súa última edición á nova presidenta do Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade. Teresa París avalía as primeiras semanas de andaina á fronte da entidade e avanza as claves da súa xestión, nunha liña continuista e de aposta polo consenso e a eficacia.

O espazo que cada mes resume a actualidade da cooperación municipalista en Agareso Radio faise eco tamén do programa Vacacións con Traballo. A arquitecta María José Pérez e o técnico Joaquín Lede, empregada e empregado da Deputación de Pontevedra, falan da súa experiencia colaborando con senllas Cámaras Municipais en Cabo Verde.

'Voces con Fondo' recolle tamén as novas máis recentes da cooperación municipalista e as últimas citas na axenda das actividades de sensibilización. Escóllese asemade un título do VideoFondo, a película 'Auga', e outro do BiblioFondo, o libro 'O mundo pobre'. O programa emítese a través de internet na canle 24h da Asociación Galega de Reporteiros Solidarios, en www.agareso.org.

Preme aquí para acceder ao podcast de 'Voces con Fondo'