Illa de San Simón 2011-12-01

Un equipo de Agareso prepara en Cabo Verde o documental sobre o Fondo Galego

Voluntariado profesional do colectivo de xornalistas elabora unha peza que visibilizará o labor da asociación municipalista

A xornalista Mónica González, visitando o proxecto de rehabilitación urbana en Eito.Un equipo da Asociación Galega de Reporteiros Solidarios (Agareso) áchase esta semana en Cabo Verde para recoller o material audiovisual que centrará o próximo documental sobre o Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade. A redactora Mónica González e o cámara Xacobe González están a realizar numerosas entrevistas e filmacións sobre os proxectos apoiados no arquipélago, onde se concentrou boa parte do traballo dos últimos anos.O cámara Xacobe González.

Este desprazamento a terreo encádrase na colaboración establecida entre ambas as dúas entidades para visibilizar o labor da asociación municipalista, principalmente a través dun documento audiovisual. A peza amosará non só os proxectos impulsados no Sur, senón tamén as actividades de sensibilización realizadas no Norte, ademais de explicar que é o Fondo Galego de Cooperación e cales son os seus obxectivos.

Diversos voluntarios e voluntarias profesionais de Agareso están a participar na preparación deste documental, entre eles os xornalistas Miguel Caruncho e Saraih Lago. Está previsto que se estree o próximo ano, coincidindo coa conmemoración do XV aniversario do Fondo Galego, cunha campaña de difusión que permita achegar á cidadanía os resultados da cooperación descentralizada promovida polas Deputacións e Concellos socios.